Franchising

Minitopolis vil både som univers, koncept og franchise omfavne bredt og indtænke flere forskellige aspekter i at drive en butik. Hele konceptet er bygget op omkring, at genbrug skal være mere tilgængeligt for alle (både køber og sælger).
Hvorfor vores bookingsystem er opbygget efter butikkens, kundernes og medarbejdernes specifikke ønsker. Det vil vi gerne føre videre til andre byer i form af franchisebutikker.
Du kan selv vælge, hvor meget du vil være en del af Minitopolis Group. Vi tilbyder to forskellige franchisemodeller. Ud fra valgt model kan vi endvidere aftale rammerne for samarbejdet nærmere.
Ens for de to franchise former er, at det drives af samme system, som ikke findes andre steder. Du er en del af Minitopolis Group med fælles sparring, støtte og branding af din butik.
Forskelle for de to løsningsmodeller er:

1.

Franchise i Minitopolis' brand

Det tilbyder vi dig:

  1. At blive en del af en helt ny form for second hand univers, hvor butikken inddeles efter størrelse og kategori. Og hvor vi kan kombinere salg af preloved varer og helt nye varer, som passer ind i Minitopolis universet.
  2. Et indledende program, hvor du lærer alle aspekter af, hvordan du driver en Minitopolis butik.
    • Du får blandt andet adgang til Minitopolis daglige gang, processer, interiør mm.
    • Samtidig vil vi i fællesskab få skabt din egen virksomhed i tæt samarbejde med organisationen.
  3. Et system, der understøtter alle sider af din virksomhed.
    • Systemet er opbygget ud fra praksis både for kunderejsen og på medarbejdersiden, hvorfor det er intuitivt og løbende opdateres.
    • Systemet har meget fokus på kunderejsen.

2.

Franchise med eget brand

Det tilbyder vi dig:

  1. At blive en del af Minitopolis Group, hvor du har mulighed for at skabe dit eget brand, med mulighed for at kombinere salg af preloved og helt nye varer.
  2. Et indledende program, hvor du lærer alle aspekter af systemet og de features, du ønsker at anvende.
  3. Frihed til at skabe din egen virksomhed i tæt samarbejde med organisationen.
  4. Et system, der understøtter alle sider af din virksomhed.
  5. Samarbejde på tværs af Minitopolis Group butikkerne.

Som en del af Minitopolis, forventer vi:

  1. Engagement, personligt drive og viljen til at skabe en stærk virksomhed under et helt nyt brand.
  2. En klar og inspirerende ledelsesfilosofi, der motiverer og udvikler dine medarbejdere.
  3. Forandringsparathed, da systemet konstant er i udvikling, så vi løbende sikrer, at vi opfylder medarbejdere og kunders behov.
  4. Egenkapital. Dette aftaler vi nærmere herom.

Et helt unikt system

Bliv en del af det eneste bookingsystem, som kan håndtere hvert enkelt produkt i flere aspekter i en butik, både fysisk og via en webshop.

Vores booking system er bygget op omkring det enkelte produkt. Via adgang til dette system, kan du vælge mellem, om varer skal hænge på stande eller fordelt efter størrelse. Hvorfor du både som kunde og medarbejder vil have stor gennemsigtighed i processerne og varerne med blandt andet at:

  1. finde ukendte produkter i butikken.
  2. finde et produkt i butikken.
  3. have overblik over kunders produkter.
  4. have hurtige processer til udtagning og nedtagning af varer.
  5. følge med i hvilke varer, der specifikt er solgt.
Minitopolis' lilla logo
Hvis du er nysgerrig på at blive Minitopolis franchisetager i Minitopolis eller dit eget brand, så er du velkommen skrive til os.
Vi vil sætte stor pris på, hvis du kort fortæller lidt om dig selv, dine erfaringer og gerne deler links til dine sociale medier, så vi kan få en god fornemmelse af, hvem du er.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Skriv til os