Lejer af en periode

Til dig som har booket en periode hos os, som ønsker at overblik over de forskellige koncepters processer

Indlevering af dine varer

Ved Nemmere konceptet skal du indlevere dine varer i Minitopolis. Du kommer ned i butikken med varerne tre uger før din periode starter. Du kan både se din indleveringsuge samt periodestart inde på “Mit Minitopolis”. HUSK tydeligt at markere alle dine poser/kasser med dit givne butiksnummer hjemmefra (se evt “Mit Minitopolis”, hvis du er i tvivl om dette).

Prissætning af varer

Ved Nemt konceptet prissætter du dine egne varer via "Mit Minitopolis". Ved Nemmere og Nemmest konceptet prissætter vi dine varer. Du har mulighed for at redigere og godkende priserne på “Mit Minitopolis”. En uge før jeres periode starter, låses denne funktion. Vi skal bruge den sidste tid til at gøre dine varer klar til at komme ud i butikken.

Returvarer

Ved nemmere og nemmest konceptet når vi har prissat dine varer, vil vi måske have varer, vi har frasorteret, som vi ikke mener, kan sælges i butikken. Disse returvarer får du en mail herom. Du kan vælge, om du i løbet af to uger vil afhente dem eller om du vil donere dem til Røde Kors.

Hente labels

Ved Nemt konceptet kan du på forhånd komme ned og hente dine labels efter du er færdig med at oprette og prissætte dine varer. Hvis du ikke har mulighed for at hente dine labels i vores åbningstid, så kontakt os på kontakt@minitopolis.dk. Så kan vi lægge dine labels ud i vores "kitboks" ude foran Minitopolis.

Alarmer

Vi har alarmsystem i butikken. Du kan gratis sætte alarmer på de varer, du har sat til en pris på 99 kr. og derover.

Arbejdsstation

Dette område er til dig, der har booket Nemt konceptet. Vi har indrettet et bestemt område, hvor du kan klargøre dine børnesager.

Varer ud i butikken

Det er os i Minitopolis, der hænger ud og placerer dine varer rundt i butikken, så vi igen sikrer en overskuelig butik. Vi laver et kvalitetstjek af samtlige varer, inden de kommer ud i butikken. Vi holder løbende øje med dine varer i butikken og sørger for alt ser pænt ud. Vi tager alle mærker ind i butikken, dog skal det være af i god stand. Derfor kigger vi alt tøj igennem for huller, pletter, lugte eller er forvasket. Udstyr skal testes af hjemmefra, om det virker. Hvis vi ikke kan få det til at virke med det samme, kommer det ikke ud i butikken. Og legetøjet bliver set efter, om alt er der og om det virker samt ikke er for slidt til at blive sat til salg.

Varer ud i butikken (Nemt)

Ved Nemt konceptet scanner vi alle varer igennem, inden de kommer ud i butikken. Inde på "Mit Minitopolis" kan du se, når perioden begynder, se om din enkelte vare er markeret med "i butikken", "ikke registreret" eller "returvare". Ikke registreret betyder, at varen ikke er i butikken. Denne må du selvfølgelig gerne komme ned med. "Returvare" betyder, at vi ikke mener, denne vare kan sælges i butikken. Denne må du gerne komme og hente igen - eller skrive til os, hvis den skal doneres til Røde Kors.

Hvordan holder vi styr på jeres tøj?

Du får et butiksnummer, som både kommer til at være på hver bøjle samt på hver prisskilt. Vi vil ligeledes have et overblik i vores system med alle dine varer. Vi ved, hvad der er solgt og hvad der er ude i butikken. Så efter endt periode kan vi hurtigt indsamle dine resterende varer.

Forespørgsel om forlængelse

Du har mulighed for at forlænge din periode med 10 uger. Kontakt os via mail på: kontakt@minitopolis.dk for nærmere oplysninger og aftale.

Inden jeres periode slutter

Du skal beslutte dig for, om du vil hente dine resterende varer efter efter periode eller om du vil donere dem til Røde Kors. Dette kan du vælge inde på “Mit Minitopolis”.

Efter endt periode

Når din periode er slut, finder vi dine resterende varer og pakker dem ned igen, efter din periode er slut. Du kan hente dine varer inden for åbningstid i ugen efter din periode er afsluttet. F.eks hvis din periode slutter onsdag i uge 6, så kan du afhente dine varer i uge 7 inden for åbningstid. Hvis du ikke afhenter dine varer i den efterfølgende uge, pålægges der et gebyr på 99 kr. Hvis der går endnu en uge, doneres dine varer til Røde Kors. Hvis du på forkant har valgt at donere dine varer til Røde Kors, skal du ikke foretage dig yderligere.

Glemte sager

Det kan jo ske, at nogle af dine varer på den ene eller anden måde er blevet væk/forlagt. Vi skal selvfølgelig nok blive ved med at lede, og hvis vi finder dem på et senere tidspunkt, kontakter vi dig selvfølgelig - og så finder vi en løsning på, hvordan du får dem igen. Hvis en til flere af dine varer bliver solgt efter endt periode, kommer pengene ind på din konto og få udbetalt beløbet på din konto. Men hvis varerne ikke bliver fundet, er der desværre ikke mere vi kan gøre eller stilles til regnskab for.

Hold dig opdateret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få vores nyheder før alle andre.