Indlevering af dine varer
Ved Nemmere konceptet skal du indlevere dine varer i Minitopolis. Du kommer ned i
butikken med varerne tre uger før din periode starter. Du kan både se din
indleveringsuge samt periodestart inde på “Mit Minitopolis”. HUSK tydeligt at markere alle dine poser/kasser med
dit givne butiksnummer hjemmefra (se evt “Mit Minitopolis”, hvis du er i tvivl om
dette).
Prissætning af varer
Ved Nemt konceptet prissætter du dine egne varer via "Mit Minitopolis".
Ved Nemmere og Nemmest konceptet prissætter vi dine varer. Du har mulighed for at
redigere og godkende priserne på “Mit Minitopolis”. En uge før jeres periode
starter, låses denne funktion. Vi skal bruge den sidste tid til at gøre dine varer
klar til at komme ud i butikken.
Returvarer
Ved nemmere og nemmest konceptet når vi har prissat dine varer, vil vi måske have
varer, vi har frasorteret, som vi ikke mener, kan sælges i butikken. Disse
returvarer får du en mail herom. Du kan vælge, om du i løbet af to uger vil afhente
dem eller om du vil donere dem til Røde Kors.
Hente labels
Ved Nemt konceptet kan du på forhånd komme ned og hente dine labels efter du er
færdig med at oprette og prissætte dine varer. Hvis du ikke har mulighed for at
hente dine labels i vores åbningstid, så kontakt os på kontakt@minitopolis.dk.
Så kan vi lægge dine labels ud i vores "kitboks" ude foran Minitopolis.
Alarmer
Vi har alarmsystem i butikken. Du kan gratis sætte alarmer på de varer, du har sat
til en pris på 99 kr. og derover.
Arbejdsstation
Dette område er til dig, der har booket Nemt konceptet. Vi har indrettet et bestemt
område, hvor du kan klargøre dine børnesager.
Varer ud i butikken
Det er os i Minitopolis, der hænger ud og placerer dine varer rundt i butikken, så
vi igen sikrer en overskuelig butik. Vi laver et kvalitetstjek af samtlige varer,
inden de kommer ud i butikken. Vi holder løbende øje med dine varer i butikken og
sørger for alt ser pænt ud.
Vi tager alle mærker ind i butikken, dog skal det være af i god stand. Derfor kigger
vi alt tøj igennem for huller, pletter, lugte eller er forvasket. Udstyr skal testes
af hjemmefra, om det virker. Hvis vi ikke kan få det til at virke med det samme,
kommer det ikke ud i butikken. Og legetøjet bliver set efter, om alt er der og om
det virker samt ikke er for slidt til at blive sat til salg.
Varer ud i butikken (Nemt)
Ved Nemt konceptet scanner vi alle varer igennem, inden de kommer ud i butikken.
Inde på "Mit Minitopolis" kan du se, når perioden begynder, se om din enkelte vare
er markeret med "i butikken", "ikke registreret" eller "returvare". Ikke registreret
betyder, at varen ikke er i butikken. Denne må du selvfølgelig gerne komme ned med.
"Returvare" betyder, at vi ikke mener, denne vare kan sælges i butikken. Denne må du
gerne komme og hente igen - eller skrive til os, hvis den skal doneres til Røde
Kors.
Hvordan holder vi styr på jeres tøj?
Du får et butiksnummer, som både kommer til at være på hver bøjle samt på hver
prisskilt. Vi vil ligeledes have et overblik i vores system med alle dine varer. Vi
ved, hvad der er solgt og hvad der er ude i butikken. Så efter endt periode kan vi
hurtigt indsamle dine resterende varer.
Forespørgsel om forlængelse
Du har mulighed for at forlænge din periode med 10 uger. Kontakt os via mail på:
kontakt@minitopolis.dk for
nærmere oplysninger og aftale.
Inden jeres periode slutter
Du skal beslutte dig for, om du vil hente dine resterende varer efter efter periode
eller om du vil donere dem til Røde Kors. Dette kan du vælge inde på “Mit
Minitopolis”.
Efter endt periode
Når din periode er slut, finder vi dine resterende varer og pakker dem ned igen,
efter din periode er slut. Du kan hente dine varer inden for åbningstid i ugen efter
din periode er afsluttet. F.eks hvis din periode slutter onsdag i uge 6, så kan du
afhente dine varer i uge 7 inden for åbningstid. Hvis du ikke afhenter dine varer i
den efterfølgende uge, pålægges der et gebyr på 99 kr. Hvis der går endnu en uge,
doneres dine varer til Røde Kors. Hvis du på forkant har valgt at donere dine varer
til Røde Kors, skal du ikke foretage dig yderligere.
Glemte sager
Det kan jo ske, at nogle af dine varer på den ene eller anden måde er blevet
væk/forlagt. Vi skal selvfølgelig nok blive ved med at lede, og hvis vi finder dem
på et senere tidspunkt, kontakter vi dig selvfølgelig - og så finder vi en løsning
på, hvordan du får dem igen. Hvis en til flere af dine varer bliver solgt efter endt
periode, kommer pengene ind på din konto og få udbetalt beløbet på din konto. Men
hvis varerne ikke bliver fundet, er der desværre ikke mere vi kan gøre eller stilles
til regnskab for.