Det at booke
Vores booking system kan godt være svært at forstå, da ingen andre gør som vi. Derfor har vi lavet denne guide for at gennemgå det stepvist.
Herunder har vi beskrevet mere i detaljen omkring hvert step du skal igennem.
"Nemt", "Nemmere" eller "Nemmest"
På første step af vores booking flow ses tre bokse, som repræsenterer vores tre koncepter. Vælg så det koncept du gerne vil booke hos os. Ved Nemt og Nemmere koncepterne skal du faktisk gøre endnu et valg, da hele fire (Nemt) eller to (Nemmere) små bokse vil forekomme når du tilvælger et af de to koncepter. Disse små kasser repræsenterer antal varer du maksimalt må sælge hos os. Hertil kan du også se priserne. Når du har valgt, så kan du fortsætte til næste step.
Unik ugekalender
Vi har oprettet vores helt egen ugekalender, hvor du kan vælge hvilken uge du ønsker din periode starter i. Herunder kan du se et eksempel, hvor vi kun lige viser ugerne fra uge 39 til uge 52 i 2023.
De hvide bokse kan vælges, hvor det er den uge du ønsker din periode starter. I ovenfor eksempel er uge 39 fuldt booket, og derfor ikke kan vælges. Og i uge 52 holder butikken lukket.
I eksemplet ovenfor har vi valgt uge 42 hvor vi har valgt en "Nemmere" koncept. Et "Nemmere" koncept kræver at vi får indleveret dine varer tre uger før. Så selvom uge 42 er valgt, så skal varene indleveres i uge 39, hvor vi prissætter i uge 40 og klargører i uge 41. Du kan læse meget mere om processerne til hvert koncept nedenfor. Dertil så ses hvornår periode slutter (i uge 49), hvor varerne så skal afhentes ugen efter.
Indgang til Mit Minitopolis
For at kunne booke en periode hos os, så skal du oprette en bruger hos os. Dette giver adgang til Mit Minitopolis hvor al info om din booking vil være, såsom produkt oprettelse, hvordan dit salg går og meget mere.
Booking overblik
På det sidste step inden du går til betaling, kan du se dit booking du er i gang med at foretage, og hvad det koster.