Kvalitet
Følgende varer er IKKE tilladt at sælge uagtet koncept, hvis varerne er:
- kopivarer
- beskidte
- uhygiejniske
- ildelugtende
- med røglugt
- med huller/pletter
- med defekter/mangler/i stykker
Følgende tager vi ekstra højde for
- Husk at sortere godt hjemmefra uanset hvilket koncept du har. Hvis det er ikke er sorteret
på forhånd og vi skal til at sortere og kigge for meget igennem. Hvis vi bruger for længde i
sorteringsprocessen, vil der lægges et gebyr på 99 kr.
- Dit tøj skal være NYVASKET, når vi modtager det.
- Varer kommer KUN ud i butikken, som er i god stand. Vi forbeholder os ligeledes ret til at
fjerne varer, hvis vi af anden årsag finder dem i for ringe stand til salg i butikken.
Krav
Vi vælger varer med et udtryk, der er oppe i tiden, og som vi oplever efterspørgsel på. Samtidig
kigger vi på, om det passer til butikken, og som vurderes at kunne sælges.
Varerne udvælges med hensyn til sæsonen, kvaliteten og trenden. Vi sorter varer efter sæson,
hvor dine ting frasorteres, hvis det er udenfor sæson.
Følgende varekategorier sælges ikke i butikken:
- senge
- lifte
- bamser over 50 cm
- tøj over str. 140
- sko over str. 35
Følgende varekategorier skal du være mere opmærksom på:
- strømper skal sorteres i størrelse og lægges i klare poser hjemmefra
- sko skal tørres, vaskes af og tømmes for sand
- sæt skal ligges sammen
- spil/puslespil tælles inden. Og pak gerne ind i wrap/tape/klar pose (hvor der er mange
brikker & nemt kan blive væk)
- legetøj/udstyr med batteri tjekkes op på, om de virker
Hvis disse krav ikke opfyldes, kan det være, varerne bliver frasorteret.
Antal varer og koncepter
Der kan indleveres fra 25 - 100 ting (baseret på dit valgte koncept og max antal varer) per
periode.
I forhold til Nemt, så forholder vi os til, at alle mærker kommer ud i butikken, hvis standen er
godkendt. Nemt konceptets varer vil blive gennemgået ift. kravene inden varerne kommer ud i
butikken, hvor varerne, der ikke opfylder kravene, vil blive sorteret fra og blive sat som
returvarer, som kunden skal tage stilling til i “Mit Minitopolis”.
Du kan maks fylde op med varer med det antal, du har booket. Du kan sagtens komme ned med varer
løbende, til du har nået dit maks. Når du sælger nogle varer, har du ikke mulighed for at fylde
nye varer op.
Hvis varen står som “ikke registreret” i “Mit Minitopolis”, er varen enten ikke kommet ned i
butikken. Nogle gange kan vi have misset at scanne varen. Men kigger efter varen igen, når vi
samler tingene ind igen for en sikkerhedsskyld.
Hvis varen står som “returvare”, kan du komme ned og hente varen igen, slette den og dermed både
taste en ny vare ind og komme ned med. Årsagen til “returvare” markeringen kan være en til flere
følgende ovenstående krav- og kvalitetsbetingelser.
I forhold til Nemmere & Nemmest må du indlevere maks 100 varer. Når vi prissætter, prissætter vi
op til 100 varer. Vi forholder os til vores ovenstående krav- og kvalitets betingelser. Så
selvom du indleverer 100
varer, kan det være, vi frasorterer nogle. Du har ikke mulighed for løbende at komme ned med
vare. Du har én indleveringsuge, som vist i “Mit Minitopolis”, hvis andet ikke er aftalt.
Nemmere & Nemmest konceptets varer sorteres efter og prissættes primært medium og high-end tøj.
Der prissættes en lille andel low-end tøjvarer, hvis standen er god (med print og/eller figurer
samt udklædning). De frasorterede varer, der ikke opfylder kravene, vil blive sat som
frasorteret, som kunden skal tage stilling til i “Mit Minitopolis”.