FAQ - de mest stillede spørgsmål

Vi har nedenfor samlet en liste af oftest stillede spørgsmål. Hvis der er noget, du ikke finder svar på, er du meget velkommen til at kontakte os på: kontakt@minitopolis.dk, hvor de vil være behjælpelige med at svare på disse.

Hvordan skiller Minitopolis sig ud?

Hos Minitopolis kan man booke en periode og et maks antal varer. Derfor kalder vi dette ikke reolleje eller standleje. Vi har en samlet butik opdelt efter kategori og størrelse.

Hvor mange uger har du en periode i hos Minitopolis?

Ved alle tre koncepter; Nemt, Nemmere og Nemmest varer en periode altid i 8 uger, uanset hvilken periode du har booket.

Hvad betyder koncepterne; Nemt, Nemmere og Nemmest?

Nemt, Nemmere og Nemmest er vores tre koncepter, hvor vi så vidt muligt prøver at nå alle slags målgrupper, om du ønsker at gøre mere selv, gøre intet selv, eller derimellem.

Hvad består et "Kit" af?

Et “kit” består af labels, manillamærker, klistermærker og sikkerhedsnåle, som du har brug for ift. at klargøre dine varer. For at spare tid så skriv endelig til os, før du kommer ned i butikken, hvorfra vi kan klaregøre "kittet" til dig. Du påsætter dine mærker på dine ting derhjemme eller nede i butikken, hvor vi har en arbejdsstation, du kan benytte.

Hvad omfatter "klargøring" af varene i butikken?

Du kan gøre det meste hjemmefra. Nemlig prissætning. Herefter skal du ned forbi butikken og hente et "Kit". Du kan påføre mærker på dine ting hjemmefra eller nede i butikken. Det eneste du skal gøre nede i butikken i vores "arbejdsstation", er at hænge det op på et stativ efter størrelse.

Du vil gerne forlænge. Hvilke muligheder har du for forlængelse?

En forlængelse varer altid 10 uger. Det er meget specifikt ift. dit koncept, hvad du har af muligheder. Du kan enten forlænge med eller uden opfyldning af nye varer. Med opfyldning må du opfylde fra det antal varer, du har tilbage og op til dit samlede valgte max produkter.

Manglende udbetaling?

Betalingen kommer altid i start hver måned, når perioden er afsluttet. Du skal have afhentet dine resterende varer for at få udbetaling (hvis ikke du har valgt at donere, eller har solgt alle dine varer). Hvis dine penge stadigvæk ikke er kommet ind, så skriv endelig til os, så vi kan få løst det.

Du har en vare til salg hos os, men du har selv fundet en køber?

Det er intet problem, at du kommer ned forbi og selv finder din vare i butikken. Det eneste du skal, er at sige det til os, så vi kan sætte produktet som afhentet fra butikken inde fra "Mit Minitopolis".

Mister jeg ugen, hvis butikken har lukket i en eller flere uger, hvor min booking er i?

Generelt med vores lukkeuger, så plejer vi at rykke en booking, så man ikke mister den uge eller flere uger. Så skriv endelig, hvis dette er tilfældet. Der kan dog være en enkelt dag mindre af din periode grundet helligdage. Denne dage bliver ikke forlænget i den anden ende.

Du er i gang med at booke, men hvad gør jeg, hvis jeg skal indlevere eller afhente mine varer i en uge, hvor butikken er lukket?

Vi plejer at være gode til at rykke bookingerne, så dette ikke sker. Men ellers så skriv til os, så får vi det ordnet.

Må jeg medbringe min egen mad eller drikkevarer?

Du må ikke medbringe egen mad eller drikkevarer. Selvfølgelig må du amme, give modermælkserstatning og have mos/mad med til din baby (vi har mikroovn til evt. opvarmning). Der kan tilkøbes varme og kolde drikkevarer - samt kage og andre snacks i vores lille café. Du kan læse mere her