Koncepterne

Når du booker en periode hos Minitopolis, kan du vælge mellem tre koncepter:

Du booker altid en periode på 8 uger. Uanset hvilket koncept du vælger, vil vi altid placere dine ting rundt i butikken. Vi tager alle dine ting ned igen efter endt periode - helt uden ekstra omkostninger!

Inden du booker en periode, kan du læse om vores krav & kvalitetsbetingelser, her

Læs mere

Nemt

  1. Pris fra 199 kr.
  2. Prisen varierer ift. hvor mange varer du ønsker at sælge
  3. Du sorterer og prissætter dine varer hjemmefra via “Mit Minitopolis”
  4. Du klargør dine varer i butikken
  5. Vi sætter dine ting ud i butikken og fylder op løbende. Vi kvalitetssikrer dine varer, læs krav her
  6. Du tjener 83% af dit samlede salg
Læs mere

Nemmere

  1. Pris fra 249 kr.
  2. Du indleverer dine varer i butikken
  3. Vi sorterer og prissætter dine varer via “Mit Minitopolis”. Læs krav her
  4. Vi klargør og sælger dine varer i butikken
  5. Vi sætter dine ting ud i butikken og fylder op løbende.
  6. Du tjener 50% af dit samlede salg
Læs mere

Nemmest

  1. Pris 399 kr.
  2. Afhentning fra 79 kr.
  3. Vi afhenter dine varer hjemme hos dig
  4. Vi sorterer og prissætter dine varer via “Mit Minitopolis”. Læs krav her
  5. Vi klargør og sælger dine varer i butikken
  6. Vi sætter dine ting ud i butikken og fylder op løbende.
  7. Du tjener 50% af dit samlede salg

Business

  1. Uberænset antal varer
  2. Løbende opfyldning
  3. Pris og kommission aftales.
  4. Sammen laver vi et setup netop til din virksomhed.

Ikke-ryger tøj

Tøjet sorteres og bestræbes efter, at kun ikke-ryger tøj sælges i butikken.

Neutralt vasket tøj

Tøjet sorteres og bestræbes efter, at tøj kun sælges i butikken, som er vasket i neutralt vaskemiddel.